خرید تردمیل

Wiki Article

یک تردمیل خوب تردمیلی است که هم بتواند نیازهای شما را برطرف کند و هم از خدمات جانبی زیادی برخوردار باشد. برای تهیه یک تردمیل مناسب مهم‌ترین نکته بودجه شما است. باید تعیین کنید که می‌خواهید چقدر هزینه کنید.

اگر مایل هستید از آخرین تخفیفات و جدیدترین محصولات با خبر شوید همین حالا در خبر نامه ثبت نام کنید

طاهالند این امکان را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است تا بدون مراجعه حضوری از هر نقطه از کشور، مدل‌های مختلف تردمیل را در سایت مشاهده و بررسی کنند و به‌صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت نمایند.

همکاران ما با توجه به نیاز و بودجه شما و با در نظر گرفتن وزن و تعداد افراد خانواده بهترین مدل‌های بازار را به شما معرفی می‌کنند. در ادامه با مهمترین قطعاتی که در تعیین قیمت تردمیل باشگاهی و خانگی نقش مهمی دارند آشنا می‌شویم.

ارائه مشاوره تخصص و رایگان پیش از خرید به صورت حضوری و تلفنی

انتخاب بین تردمیل خانگی و مدل‌هایی که در باشگاه‌ها به چشم می‌خورند تا حد زیادی به سرعتی که برای دویدن انتخاب می‌کنید مربوط است؛ اما به یاد داشته باشید که قیمت تردمیل در دسته‌ی دوم بیشتر است ولی در عوض می‌توانید علاوه بر سرعت بالا در سرعت پایین نیز از آن‌ها استفاده کنید.

ابعاد و تاشوندگی: ابعاد تردمیل را می توانید در بخش مشخصات کالا ببینید و بر اساس فضای اتاق خود تصمیم بگیرید . یکی از چالش های بسیار از خانواده هایی که میخواهند تردمیل بخرند برخلاف باشگاه که تردمیل همیشه باید باز باشد و یک جای مشخصی داشته باشد ، این است که فضای کافی در اتاق برای قرار دادن تردمیل ندارند و امروزه تردمیل های تاشو گزینه بسیار مناسبی برای شما هستند چون وقتی تا شوند فضای کمی را درگیر میکنند.

اگر به دسته بندی این محصولات وارد شوید میتوانید لیست قیمت انواع تردمیل های خانگی و باشگاهی را مشاهده نمایید و هر کدام را با بهترین و ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

یک تردمیل خوب دستگاهی است که هم بتواند نیازهای شما را برطرف کند و هم از خدمات جانبی زیادی برخوردار باشد. در کنار توجه به تمام نکاتی که گفته شد به‌اندازه کافی زمان صرف تصمیم‌گیری کنید تا در ادامه راه به مشکل برنخورید.

یک باور غلط در بین مردم وجود دارد که دستگاه تردمیل برای کمر و مفاصل ساق پا مضر است. اگر خرید تردمیل و انتخاب آن به صورت اصولی و درست انجام شود نه‌تنها هیچ ضرری ندارد بلکه پرسودترین دستگاه هوازی محسوب می‌شود. قبل از انتخاب دستگاه بهتر است با مهم‌ترین قطعات این دستگاه هوازی آشنا شده و پس از آن اطلاعات دقیقی را در مورد انواع تردمیلها کسب کنید.

سطح تسمه: سطح تسمه تردمیل نیز بر قیمت آن تأثیر دارد. تسمه‌ های با کیفیت بالا، با سطح استفاده بیشتر، هزینه بالاتری هم دارند.

استفاده از بخش ماساژور این تردمیل ها باعث رفع خستگی و همچنین برطرف کردن گرفتگی عضلات می شود ، خرید تردمیل استفاده از چرخ مسگری و بخش دراز و نشست موجب مصرف کالری بیشتر و کاهش وزن می کردد. به وسیله دمبل نیز حرکات زیادی چه برای ساخت عضله و چه کاهش وزن می توان انجام داد.

مقدار کالری ‌سوزی بر روی تردمیل خانگی به وزن شما، شیب و سرعت دستگاه بستگی دارد.

برند پاورمکس دومین برند خوشنام جهانی در زمینه تردمیل است. گارانتی‌های بلندمدت به همراه بدنه‌ی محکم تردمیل باعث اعتماد بالای مشتریان به این برند شده است. 

Report this wiki page