جراحی زیبایی شکم

Wiki Article

به عنوان بخشی از مشاوره قبل از عمل، جراح ممکن است به شما گفته شود که مصرف برخی از داروهایی که خون شما را رقیق می کنند و مکمل های غذایی را برای مدت معینی قبل و بعد از جراحی متوقف کنید.

محلول لیدوکائین (بیحسی موضعی) و اپی نفرین (یک انقباض کننده عروق که با منقبض کردن رگ های خونی، خونریزی را کنترل می کند) تزریق می شود.

این پروسه از نظر خطرات احتمالی و تاثیر آن روی هموستاز عادی بدن، ماژور محسوب می شود. مثل هر جراحی زیبایی دیگری، این روند نیز با ریسک وقوع بیماری و حتی مرگ همراه است.

افرادی که به دلیل چاقی های مکرر یا لاغری های مکرر دچار شلی پوست هستند.

در صورتی که سیگار می کشید، باید آن را حداقل شش هفته پیش از جراحی ترک کنید.

در روش دوم ، داروی بیهوشی از طریق تنفس وارد ریه های بیمار می شود. امکان دارد در این جراحی برای اینکه تنفس بیمار مختل نشود ، یک لوله تنفسی نیز استعمال شود.

بیشتر میوه‌ هایی که رنگ آن‌ ها قرمز است رقیق کننده خون هستند، از این رو توصیه می‌ شود شب قبل از عمل ابدومینوپلاستی آن‌ ها را مصرف نکنید.

داشتن چین روی شکم نیز یکی دیگر از مواردی است که با عمل ابدومینوپلاستی برطرف می شود تا این چیک و چروک ها و تاخوردگی های روی پوست از بین برود.

دوره نقاهت مینی ابدومینوپلاستی کوتاه تر است چرا که مخصوص افرادی است که به تغییرات زیادی نیاز ندارند در نتیجه برش های کمتری روی پوست آن ها ایجاد می شود.

❇️ اگر شما دراطراف اندام های داخلی بدن خود، چربی درون شکمی زیادی دارید، ممکن است پیش از انجام عمل ابدومینوپلاستی، نیاز به لاغر شدن داشته باشید.

ابدومینوپلاستی، نوعی جراحی پلاستیک است که برای سفت کردن عضلات جراح ابدومینوپلاستی شل شده شکم پس از بارداری، یا برای برداشتن چربی و پوست اضافه، پس از کاهش وزن زیاد، انجام می شود.

افرادی که از پوست شل شده شکمشان و وضعیت چاقی خود راضی نیستند.

وقتی پوست شکم این گونه به نظر می رسد که از شدت چین و چروک مچاله شده است، انجام عمل ابدومینوپلاستی می تواند به فرد کمک کند تا پوست بدن او به وضعیت قبلی برگردد.

عمل ابدو به این ترتیب انجام می پذیرد که ابتدا برش بزرگی در زیر ناحیه شکم و بالای ناحیه شرمگاه و از یک طرف لگن به طرف دیگر ایجاد می‌ شود. سپس بهترین دکتر جراحی زیبایی شکم برش دیگری ایجاد می‌ کند تا پوست شکم را از عضلات زیر آن جدا کند.

Report this wiki page