کاشت ابرو خانم ها

Wiki Article

برای انجام کاشت، از موهای ناحیه پشت سر خود فرد گرفته می شود. کاشت از انتقال گرفت ها از قسمت پشت سر به ناحیه ابرو استفاده می شود.

وی دارای مدرک پیوند موی طبیعی به روش جراحی و غیر جراحی از انجمن جامعه ی جراحان ایران هستند.

جای زخم، خونریزی و عفونت همه خطرات مرتبط با کاشت ابرو، مانند هر عمل دیگری هستند.

پس از اینکه پانسمان در قسمت بانک مو توسط پزشک برداشته شد، این ناحیه را با احتیاط کامل بشویید.

از همه مهم‏ تر اعتماد به نفس شخص و آرامش خاطر وی به دلیل رضایت از چهره خویش افزایش می ‏یابد.

از یک سو هر روز در مقابل آینه با این عیب روبرو بوده و از سویی دیگر قطعا اطرافیان نیز در مواجهه با ما، متوجه این مشکل خواهند شد. هر دو عامل باعث می شود که منزوی شویم.

کاشت ابرو با بی حسی موضعی انجام می شود.  جراح فولیکول های مو را از پشت سر با یک میکرو پانچ (منگنه دستی) مخصوص بر می دارد.  سپس در ناحیه ی پوست ابرو برش های ریزی را ایجاد کرده و پیازهای مو را یکی یکی پیوند می دهد.

برای مشخص شدن هزینه کاشت ابرو عوامل متعددی را بررسی کرد. جهت اطلاع از این موارد می توانید مشاوره حضوری یا انلاین داشته باشید

بارها دیده شده است که عدم تجربه کافی دکتر باعث شکست پیوند شده و به دنبال آن، مشکلات و عوارضی در ابروهای مراجعه کننده رخ داده است. به همین دلیل است که توصیه می کنیم قبل از هر چیز حتما بهترین دکتر و کلینیک کاشت ابرو را پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره عوارض کاشت ابرو کلیک کنید.

ممکن است در قسمتی که ابرو کاشته می شود احساس خارش به وجود آید که یک امر طبیعی است و با گذراندن مراحل بهبودی این خارش از بین می رود.

در این مقاله >> می توانید با فرم صورت خود و کادر ابروی متناسب با آن آشنا شوید.

لیزر موهای زائد (بیکینی و غیره): دستگاه، تعداد جلسات و عوارض ۴ دی, ۱۴۰۲

در طول عمل، به دلیل استفاده از بی حسی موضعی، که برای اطمینان از عدم احساس درد استفاده می شود، هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

از طرفی دیگر همین که استخراج و کاشت فولیکول از طریق دستگاه صورت می گیرد، لذا فولیکول آلوده نمی شود. در هزینه کاشت ابرو نتیجه احتمال بروز عفونت در روش میکروگرافت وجود ندارد.

Report this wiki page